Shop Mobile More Submit  Join Login

Thinking of you while fapping.

Journal Entry: Sat Jun 9, 2012, 4:31 PM
Actually, I feel horny. >:l
DAMN I'VE BEEN FEELING LIKE THIS A LOT LATELY WHAT'S WRONG WITH ME.
:iconpapcryplz:

I don't even know why I'm posting this. I guess I'm bored. xD

Add a Comment:
 
:iconprotoboi:
Protoboi Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist General Artist
I approve of this message. :D
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
lmao xD
Reply
:icontabletopfiend:
TabletopFiend Featured By Owner Jun 12, 2012  Student General Artist
There's an app for that.
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
LMAO what's the name?
Reply
:icontabletopfiend:
TabletopFiend Featured By Owner Jun 15, 2012  Student General Artist
Fap App.
:iconloolfaceplz:
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOOOL. //checks out
Reply
:iconayumux:
ayumux Featured By Owner Jun 10, 2012  Student General Artist
WHOA :rofl:
That's really cool mang

And there's totally nothing wrong AT ALL with feeling horny as long as you don't hurt anyone, right? *winkwink*
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight *winks back* xD
Reply
:iconanimoo:
animoo Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
uuhhhhhhhhhhhhhhh
IDK ;3;b
deviantART muro drawing Comment Drawing
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ffffffffffff dat expression... So accurate xD
Reply
:iconms-panda-bomb:
Ms-PANDA-BOMB Featured By Owner Jun 10, 2012
Lol you sound like my bf nowXDD
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
LMAO :iconyaomingfaceplz:
Reply
:iconms-panda-bomb:
Ms-PANDA-BOMB Featured By Owner Jun 10, 2012
lol he says it jus happens and doesnt kno how!!!XDDDD
Reply
:iconblueskyhigh:
blueskyhigh Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Dafuq ??!! LOL hahaha!!!
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Neverrrr mind. LMAO xDD
Reply
:iconblueskyhigh:
blueskyhigh Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lmao hahaha!!! :D
Reply
:iconcolourcloud:
Colourcloud Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
O-kay... :iconokay-plz:

Actually I had to laugh, I'm sorry. x'D
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahahah! Glad you did. :iconspongebobrapefaceplz:
Reply
:iconaii-luv:
Aii-luv Featured By Owner Jun 10, 2012  Student General Artist
:iconamgplz: why me
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Cuz you're pretty. u///v///u
Reply
:iconaii-luv:
Aii-luv Featured By Owner Jun 10, 2012  Student General Artist
:iconcannotevenplz:
Reply
:iconhinata6uchiha:
Hinata6Uchiha Featured By Owner Jun 9, 2012   Writer
:iconpervmonkeyplz:

XDD LOL.
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconsmugspongebobplz: :iconspongebobhurrplz: :iconspongebobcameplz:
Reply
:iconlinxxsys:
LinxxSys Featured By Owner Jun 9, 2012
...OH
WELL

I don't know what to say
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
WELL....

Me neither. x3
Reply
:icontragicmusicality:
TragicMusicality Featured By Owner Jun 9, 2012  Student General Artist
:iconlazeplz:
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconlazyinviteplz:
Reply
:iconiumba:
iumba Featured By Owner Jun 9, 2012  Student General Artist
:iconmrhendersonplz::iconspeechbubbleplz:hhehehehehe
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconinglipplz:
Reply
:iconiumba:
iumba Featured By Owner Jun 10, 2012  Student General Artist
:iconcreepydudeplz:
Reply
:iconpimpdaddeh:
PimpDaddeh Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist
...... Sounds like someone needs to get laid. xD
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconpapmingplz:
Reply
:iconpimpdaddeh:
PimpDaddeh Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist
//petsyou

u v u ;;) /
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
//smiles idiotically

> 7 <
Reply
:iconpimpdaddeh:
PimpDaddeh Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist
//laughs and just keeps petting


It'll be okay. Maybe some smut rp will help with some friends xDD
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
LMAO.. Indeed. ;7;
Reply
:iconnanalee-chan:
Nanalee-chan Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Shhh shhh babbu it's okay YOU'RE HUMAN (PROBABLY) SO IT'S NATURAL OKAY IT'S BECAUSE REPRODUCTION AND HORMONES AND STUFF YUP.
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
No... That's not the truth.
I am no human. u_____u
Reply
:iconnanalee-chan:
Nanalee-chan Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:icongaspplz: Then....
What are you?
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
I am a............ DUN DUN DUNNNNNNNNNNN... Table. u n u
Reply
:iconnanalee-chan:
Nanalee-chan Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:icontableflipplz:
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
DON'T FLIP ME :iconpapcryplz:
Reply
:iconnanalee-chan:
Nanalee-chan Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
TOO LATE MAHAHAHAHA :iconmuahahaplz:
Reply
:iconcranberrylan:
Cranberrylan Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist General Artist
THIS was AWESOME and made life LOVED! I LOVE LIFE! :D THANK YOU! (KEEP UP THE GREAT WORK! :D) ! HEH HEH HEHHH...
Reply
:iconkumosama:
KumoSama Featured By Owner Jun 9, 2012  Student Digital Artist
:iconmingplz:
Girl get a good dildo or vibrator
Give yourself that luxuryyyyyyy

or a boyfriend, but that's a different difficulty level :I
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
KUMO :iconamgplz:
xDD

<sarcasm>What are boyfriends? Hahaha. </sarcasm> :iconpapcryplz:
Reply
:iconfsterishere:
FsterIsHere Featured By Owner Jun 9, 2012
Meh nothing wrong with it I suppose. Why post it to DA though?
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Because I'm bored and I love talking to my friends on DA about random shit. c:
Reply
:iconfsterishere:
FsterIsHere Featured By Owner Jun 9, 2012
I'm asexual so I don't really get being horny though.
Reply
:iconvylin:
Vylin Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
That's cool.. ;7;
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

Journals by TabletopFiend


More from DeviantArt



Details

Submitted on
June 9, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
909
Favourites
8 (who?)
Comments
93
×